Cumartesi, Kasım 06, 2010

Ne zaman bu hale geldik biz? Ne zamandan beri ilgisizsin bana karşı? Ne zamandan beri telefonu kapatırken "Görüşürüz." demeye başladın bana, sanki bi arkadaşına söylermiş gibi, eskiden söylemiyoken?

Görüşebileceğimiz zamanımız bile kısıtlıyken ve ben senin müsait olduğun zamanları bilmiyoken, müsait olduğunu umduğum saatte sen benle iki kelime konuşup "Görüşürüz." diyerek telefonu kapatıyorken, ben nasıl gelecek hayali kurabilirim ki?

Kırgınım, çok hem de. Çok kızgınım. Sen çok üstüme gelmedikçe tepki de vermiyorum. Duyarsız gibi görünüyor olmam, bunları düşünmediğim ve farketmediğim anlamına gelmiyor ne yazık ki.

İçinde bi şeylerin sekteye uğradığı çok açık. Keşke karşıma çıkıp içindekileri birer birer dürüstçe anlatabilsen. Ayrılmak mı istiyosun? Tamam. Sıkıldın mı? Mümkündür. Çok mu bunaldın? (Görünürde belirsizlik hakim olsa da koşullar iyiye gidiyoken neyden bunaldıysan artık.) Olur.

Sen seç, her neyi istiyosan...

Hiç yorum yok: