Pazar, Ocak 08, 2012

araştır-geliştir

You & Me by Nimb on Grooveshark

Sevgili izlek,

Uykusuz geçen iki günde filler beynimde türlü türlü pozisyonda sevişirken bi araştırma yapma fikri beliriverdi birdenbire. Sana bi soru sorcam birazdan. Vereceğin cevabı talebin doğrultusunda yayınlamadan silebilirim. Özel bi istek belirtmezsen de yayınlarım.

Araştırmanın amacını ilerleyen zamanda sonuçlarla birlikte açıklıcam. Vereceğin cevabı etkilememek adına şu an için kapalı kutu olmak en iyisi. Bu yüzden cevaplarken dürüst olursan ben kulaklarımı bile sallayabilirim.

Soru şu:

"Bir erkekte aradığın 5 özellik nedir?"

Bu özellikler fiziksel de olabilir, mental de, sosyal de, cinsel de. Aklıma gelmeyen başka bi kategoriye ait de olabilir, hiç farketmez. "Erkek" deyince gözünün önüne gelen 5 faktörü bana yorum olarak sırala cınıms. Araştırma konusu demografik bilgiler de gerektirdiğinden yaşını, eğitim durumunu (mezunsan son mezun olduğun okul cinsini), cinsiyetini ve cinsel eğilimini de yazmayı unutma.

Öptüm kib bye.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

biseksüel
yaş 24
okul iktisadi idari bilimler fak.

erkekte aradığım ilk 5 özellik

güzel bir gülümseme

sıcak bir bakış

çok şekilli olması şart değil ama idare edicek bir vücut

fikren uyum

ve azıcıkta duygusallık

EfsuN dedi ki...

Lezbiyen
Yaş 20 :)

Bi erkekte aradığım tek özellik benden uzak duracak düşünceyi kendi kendine üretebilmesi :)))

Yazılarını sevdim ondan bi bulaşim dedim..

Günlük Ayracı dedi ki...

@Adsız: teşekkürler :)

@EfsuN: İlk gördüğümde nasıl sevindim "Yaşasııın lezbiyenler bile cevap veriyo bi erkeğin nasıl olması gerektiğiyle ilgili" diye, ama sonra yüzüm düştü böyle :) Bulaş bulaş, sırnaşmayı ve sırnaşılmayı severim, hele ki blog üzerindeyse daha da güzel :) En azından yazdıklarımın birilerince okunduğunu biliyorum ve benim göremediğim bakış açılarını keşfediyorum. Bu yüzden kızım sana diyorum, gelinim sen de anla kızımla beraber :)

-

Postu muhtelif sayıda insanın okuduğunu görebiliyorum istatistiklerden ama cevap veren iki kişi, insaf blogger canlar :)

EfsuN dedi ki...

:)) Şimdi bi lezbiyene erkeklerin sırnaşması berbat bir şey biz hiç size şe ediyomuyuz? Hele bazı erkekler var ne adını biliyor ne bi yazını okumuş şiir yazıyorlar iç dünyanla ilgili onlara sinir oluyorum. Neyse ben susayım dayak yemeden :P

bi de istek yapim yorum gönderirken kelime doğrulatma şeysi varya kaldırsan ya onu he?

Günlük Ayracı dedi ki...

@EfsuN: "Dayak is coming along on the way" :)
Geç kız kenara, otur oku allallaa :)
Verifikeyşın yok artık , özgürce daha çok yorum bekliyorum :)

kezbanca dedi ki...

kezban
102 yaşında
motor meslek lisesi mezunu (Birincilikle hemde) ehehe

1.Dış görünüş:
Şimdi buna herkes kadar ben de bakıyorum yani sonuçta kafamızda her zaman ideal bi tip vardır.Buna yakın olanları hemen ''olabiliteli'' dosyama atıyorum.
2.Diksiyon:
İletişim açısından önemini geçtim güzel diksiyonu olan insana ayrı bi zaafım var.(Rutkay Aziz ses tınılı olursa dadından yenmez)
3.Olgun tavırlar:
Yani bundan kastım öyle babaçko tripler değil de daha yetişkinimsi bi olgunluk bi anlayışlılık silsilesi.
4.Ayakkabı:
Çok iğrenç bi huyumdur.Ama ayakkabı konusunda çok önyargılıyım ben maalesef.Hani dost başa düşman ayağa atasözünü düşündükçe içim içimi kemiriyo ama...Ühühüh neyse güzel ayakkabılı insanlar listede baş yerini alır.O kadar!
5.Zevkli olması:
Kıyafeti onu bunu boku püsürü geçtim.Atıyorum bi müzik zevki veya bi pizza yerken bile seçtiği pizzacıya kadar iyi seçimler yapması önemli.(Tabii ben zevkime göre iyi)

İşte bu kadarr :):) Huh valla yorum değil bi post yazdım bildiğiniz.Ama Günlük Ayracı'na özel bi sevgim var kıps kıps;) Öpenzaaaa

bisexie dedi ki...

aaaaahhh
kendimi kullanılmıs hissediyorum yanlız.
bilgilerimi alıp da böyle gizli araştırmalar icin kullanmak demek ha.
:D

yandın olm.!
;)

Günlük Ayracı dedi ki...

@kezbanca: aylevye cınım mucak mucak kıps kops

@bisexie: Daha nelerin nelerin var elimde :hinhingülümseme:

One Girl Two Boy dedi ki...

Ben de cevap vermek istiyorummmmm

HETEROSEKSÜEL/BAYAN
25 yaşında
üniversite mezunu

hımmmm nerden başlamalıyım

1. Çok yakışıklı olması gerekmez ama çokta çirkin olmasın baktıgım zaman mutlu olabileciğim kadar yakışıklı olsun yeter

2. Uzun boylu olsun çünkü ben öyleyim

3. Kesinlikle şefkatli olsun hem bana hem çevreme karşı. Göğsüne yattığımda dünyayı unutayım :d

4. Sosyal olsun.Ama sosyalliği abartmış olmasın her şey dozunda güzel bana bol bol vakit ayırabilecek kadar sosyal olsun

5.Sona bıraktım ama bu en önemlisi sanırım. Kesinlikle homofobik olmasın eşcinsel arkadaşlarımı da benim kadar kabullenmesi çok önemli..

bu arada hemşeriyiz (bu kelimeyi hiç sevmem ama şimdi bunun yerine ne kullanıcam bilemedim :D)

Günlük Ayracı dedi ki...

@One Girl Two Boy: Katkın için teşekkür ederim birçiçekikiböcek :) Hemşehri yerine kullanılan 'toprak' var, misal askerde çok kullanırlardı. Sonra bi de 'memleketlim' var ki düşman başına :) İzmir iz guğd :kıps:

One Girl Two Boy dedi ki...

ayyyy birçiçekikiböceğ'i çok sevdim :d keşke ismimi böyle yapsaydım ama kuzucuklarım duysa neee bize böcek mi dedin diye kesin kızardı :d

Günlük Ayracı dedi ki...

@One Girl Two Boy: Kuzucukların kim senin :) Two boy dediğine göre Efe değil gibi sanki :D Maceralarınızı büyük ilgiyle takip ediyoruz efeğm(=daha çok yaz daha çok yaz hep yaz) :)

One Girl Two Boy dedi ki...

teşekkür ederim caaaaaanımm günlük sevmene bayıldım :d kuzucuklarım eşcinsel bir çift :d beraber yaşıyoruz gibi bişi :d biz one hetero two gay toplulugu olarak yaşıyoruz ne kadan güzel diiiiiiimi:D

izmirdeki o gay dedi ki...

23 uni mezunu

1) Erkek olsun (gay nedir? erkekten hoslanan erkektir arsimda kari kilikli varliklar gormek istemiyorum)

2) Gulsun guldursun gecirdigimiz her an ayri bi senlik olsun

3) Birazda sert olsun ama tadinda yani yumrugunu masaya vurdugu zaman pardon abi ben bi hava alip geliim dedirtsin

4) E tabi birazda eli ayagi duzgun olsun ama cok yakisikli olmasin mesela elleri yamuk yumuk olsun ama bnm icin anlamli olsun gibi gibi

5) Birbirimiz icin yaptigimiz seylerin degerini bilsin sevginin degerini bilsin

Günlük Ayracı dedi ki...

@izmirdeki o gay: Katkın için çok teşekkür ederim :)

panda dedi ki...

23 yaşında
Üniversite öğrencisi

1. öncelikle karşımdaki insanın yani erkeğin gülüşü benim çok dikkatimi çeker. onu hep gülerken görmek istememden midir bilemedim ama gülüş nambır van :)
2. yüzü ise ikinci sırada :) yüz güzelliğine de dikkat ederim. ha yok beybi feys adamı değilim ama bazı yüzlerde hem gülüş hem kaş göz kombinasyonu deli dehşet olabiliyo :D
3. eller!! eller de çok önem verdiğim yerdir. uzun parmaklı, iri ve damarlı eller forevaaaa :D
4. romantik olsun tabi ya. benm gibi güleç bi pandaya da öyle bi adam yakışır bence :) alsın öpsün. pat desin çiçek getirsin. romantiklik=sarılma gibi bi anlayışım da var aslında :)
5. sakin bi insan olsun. ben panda olmayı benimsemiş garfield gibi bi adamım. atlayan zıplayan ya da asabi olmasın.

Günlük Ayracı dedi ki...

@panda: Teşekkürler panda :)