Pazartesi, Ağustos 13, 2012

istanbul'a kezban, hayata kaşar

Bicycle by Memory Tapes on Grooveshark

Evet canlar ciğerleeer, sonunda taşındım İstanbul'a. Hatta üç hafta falan oluyor :) Yok, netim geç bağlandığından yazmakta gecikiyor değilim, hatta taşındıktan iki gün sonra netim bağlandı. Lakin, yirmi dört saat bana yetmez oldu a dostlar! Elbette göt yaydığım saatler de çok, ancak kendime ayırabildiğim yegane zaman o.

Her sabah 6:20de uyanıp kahvaltımı ediyorum, traştı tuvaletti diş fırçala ve giyin derken saat 7:20 oluyor ve kendimi asansörün önünde buluyorum. Asansör beklemekten nefret ettiğimden hiç bahsetmiş miydim?

7:30da servise binip işe gidiyorum. Servisteki diğer elemanlar tırt açıkçası, hiçbiriyle sohbet edemedim bugüne kadar. Kimseyi aşağılamak istemem, ama futbol ve karı-kız konuları beni açmıyor beyler. Adam gibi şeyler konuşun, ben de fikrimi belirteyim falan insan gibi sohbet edelim di mi? Ama yok işte.

Serviste oturduğum yer belli, tek koltuktayım. Yandaki ikilide gidip gelen bi eleman var. Arkadaş insan her uykusunda mı erekte olur? Gözüme gözüme sokuyo resmen pezevenk! Her sabah aynı terane. Ofise ulaşana kadar gözlerimi kırpamıyorum deli gibi uykum olmasına rağmen! Her sabah böyle. Bi yandan da çaktırmıyorum kimseye falan. Hayat çok zor!

Neyse efem, akşam oluyor eve geliyoruz. Bulaşıkları yıka Günlük, yemek yap Günlük, yemek ye Günlük, yıkanacak çamaşırın varsa onları makineye at Günlük, ertesi gün giyeceklerini ütüle Günlük, evi temizle Günlük, ebenin şamandırası Günlük! Ben de insanım be! Dünyaya Isaura olarak gelmek isteseydim Brezilya'da falan doğardım arkadaşım, göt yaymak gibi bi alışkanlık kanımda varmış ki Türk olarak doğmuşum, niye zorluyosun?

Hele ki o ütü yapmak! TAN-RIM! Bu sıcakta afedersin de deli mi öptü beni? Gömlekler niye illa ütülenmek zorunda? Babam böyle pasta yapm... I-ıh devam edemicem!

Velhasıl kelam, İstanbul'a geldim. Ancak gezip İstanbul'un tadına varmak şöyle dursun, işlerimi bile biriktirir oldum "Hıı, şurayı şurayı tek minibüsle hallederim, burası için şurdan dolmuş şart." diye ev ekonomisi yaparken. Gırtlağıma kadar borç batağındayım. Ev dediğin öyle kolay kurulmuyomuş cano. Dahası, faturalar gelecek yakın bi zamanda, ben yurt dışına çıkıyorum bi süreliğine, kira gelecek, aidat gelecek, ben ne bok yiyecem? Uçan kuş, selam! Sana da borcum vardır eminim. Tepeme sıç da ödeşelim.

Evimi çekip çevirerek yuva olmaya elverişli hale getirmek için çokça planım var. O Ikea kataloglarıdır içimin yağlarını eriten. Tabi hala daha beğenilen modeli marangoza yaptırma taraftarıyım; ancak Ikea hiç olmazsa faizli taksitlerle de sikebiliyor cüzdanlarımızı eğer çok istersek. Selam olsun sana İsveç sıçmığı, dandik malzemeden yapılmış mobilyaları fahiş fiyattan bize kakaladığın için! Luvz ya babe, kiss you miss you piss you.

Nerden baksan iki bin kişinin yaşadığı koca sitede tek bir gay olmaması da ayrı bi unsur sevgili insan. Ben varım, evet bi tek ben varım. Ha bi de bugün bi pasife daha rastladım. Ancak sen de biliyosun ki amacım arkadaş edinmek falan değil. Gelgelelim, sike sike arkadaş olucaz. Artık beraber balkonda oturur havuza girip çıkanları keseriz kahvelerimi içerken, napalım, Allah baba böyle yaratmış :(

Şu bahsini ettiğim eğlenceli gay ansiklopedisi ile ilgili kafamda çokça fikir var hala. Ancak pratiğe dökecek zamanım yok gibi şu aralar. Misal şu an saat 12:20 (gece yarısını biraz geçe) ve benim çoktaan uykuya dalmış olmam gerekiyodu aslında. Bu sebepten zorunlu olarak zıplıyorum yatağıma cano.

Öpürük (yeah beybe)

PS: Seks yapmanın saymakla bitmeyen yararlarından biri de cilde getirdiği ışıltı şüphesiz ki. Bu yüzden bi arkadaşımla sekse "facial care" adını taktık. Ve ben aylar sonra bugün facial care yaptım. Cildimdeki ışıltının yarın ofiste fark edilmesini umuyorum. Islak ve cortlaklı bi öpürük.

PS2: İzmir'i çok özlüyorum. Eğer İzmir'deysen, Konak-KSK vapurunda bindiğinde benim için de körfezi seyret, olur mu Ayraçsever? :'(

7 yorum:

Bir Gay dedi ki...

istanbul'a hoşgeldin :)
2000 kişilik sitede hiç gay olmadığını nerden anladın? :))

Gay Panda dedi ki...

hayırlı olsun ayracım ;) güzel günler göreceksin güneşli günler :D ev kurma olayını da yaşamışsın da bi sorsaydın etrafa nası oluyo diye :D neyse hayırlısı olsun bakalım sevindim senin adına ;) yeni bi şehir yeni bi hayat :)

Operadaki Kazulet dedi ki...

Aaah ayracım gelmiş İstanbul'a. Alevli ızgara tabağı nerde? Haa? Hoşgeldin yaa ayraç! Bacaklarımın arasına mahya yaptırdım bööle.

BiGay dedi ki...

Hahaha daha dün gitti bugün özledi bile :)

vallahi sırf senin kadar borca batmayayım diye istanbula taşınmadım ya bakalım iyi mi yaptım kötü mü..

bu arada kiminle nasıl bir sex yaptığını da merak etti bu ayraçsever.. aydınlatıcı bilgi bekliyoruz. o pasif ile mi yoksa yeni aktif sevgiliyle mi?

hayırlı uğurlu olsun dostum.. bir görüşemedik ya neyse. öptüm.. muhabbet ederiz artık.. senin ev işlerin biterse.. bir ara az yiyip hizmetçi tut bence.. hem zayıflarsın hem de rahatlar heahaeh

Yayık Ayranı dedi ki...

Aaaa :O Helal olsun, büyük bir karar vermişsin. İstanbul'a hoş geldin o zaman :)

O Gay; Ben de... dedi ki...

istanbul'a gittin demek :) yeni yaşamın da ve yaşam tarzında sana başarılar :D şu erekte olan uzuvlar da hep seni buluyor ne hikmetse ahahaha

Günlük Ayracı dedi ki...

BirGay: Arkadaşım bunun Grindr'ı var, GayRomeo Radar'ı var, bulunur yani ehu :)

GayPanda: Soracak insan kaldıydı da ben mi sormadım behey PandaPandikleyenim? :)

OperadakiKazulet: asdfghjklşi ahlak dışı davetkar hallerde gördüm seni Kazucan :))

@BiGay: A-aa ne sevgilisi? Üstüme iyilik sağlık, çekemem kimsenin derdini :))

@Yayık Ayranı: Hoşbuldum, hoşbulmamın üstünden nerdeyse iki ay geçti hatta şu anda.

@O Gay; Ben de...: Ben de anlamıyorum arkadaş, durur durur bana mı kalkar ahaha

Güzel bi postla geleceğim bi kaç gün içinde. Takipte kalın ;)