Perşembe, Şubat 14, 2013

sikkolata sikkolata hayat istanbulda sikkolata

ne oldu, ne bitti, hiç bilmiyorum. ama 10 yıldır hayatımda olan insanların hayatından çıkmaya başladım. tek kalemde silmek, atmak. yakın zamanda tanıştığım (en yenisi 2 sene falan) insanlara da benzer muameleyi yapmaya başladım. kaypaklıklara karşı tepki eşiğim düştü iyice, pasif-agresifliği de bi kenara bıraktım, silip-sikip atıyorum. belki öyle daha güzel olur hayat, ne dersin?


5 yorum:

Tarık Keçe dedi ki...

Aynen bende yani albendende okadar bakalım böyle nasıl olacak

Kaan Arer dedi ki...

sanırım gün geçtikçe yaş alıyoruz bebeğim.. Olgunlaşma filan..

Aynen ben de böyle bir başkayım, kimseye müsamaha gösterecek halim yok gibi geliyor.. ya adam olsunlar ya hiç!

Neyse sen evde yer aç yanına gelesim var benim.. Bakalım bana ne kadar dayanacaksın dostum ;)

EfsuN dedi ki...

Hayat kesinlikle böyle daha güzel.

Kırsalda Tıp Okuyan Gay dedi ki...

Ay evet ben ben aynı ben!
Ben bunu 4 senedir yapıyorum ve çok mutluyum.
Sikip sikip attığın insanlar sana geliyolar özlediklerini söyleyip.
Diğer türlü sen sikiliyosun.
Aynen devam!

Günlük Ayracı dedi ki...

@EfsuN: Hayat hala sikko yau :(

@Kumsalda Bale Yapan Gay: Yok kıı, olmuyo artık öyle 4S kuralını takip etmek falan, ı ıh :)