Pazartesi, Ekim 19, 2009

manjam'den bi kuple

Bunun gibi profil yazılarını okurken çok eğlenirdim eskiden, ancak yazma ihtiyacı hissettim. O kadar iyi anlıyorum ki şimdi sizleri değerli teddy bearlerim, sevimli twinklerim, gaddar mazohistlerim, afiyeti yerinde scat fetişistlerim, kafatasında beyin yerine karnıbahar salatası taşıyan ve altına sıçtığı için annesinden tokat yimiş gibi bakan "sıç-tım" ifadeli emolarım. Said I'm sorry ma-ma!

Rahat bi insanım, o yüzden rahat insanlarla konuşmayı yeğlerim. Egolarınızdan arınıp gelin, olur mu? Bende de ego yaratmak için yer aramayın, gözünüzü seveyim!

Herkes sıkılmış, herkes bıkmış bi şeylerin peşinde koşturmaktan. Benim hayatım güllük gülistan zaten apierdole! Akşam bi porsiyon pasif twink yiyorum, sabah içimde uncut double kabak dolmasıyla uyanıyorum. Hormonlu çilek gibi büyük testislerim var hatta! Grrr! E hadi o zaman sevişelim mi? Yok öyle. Hoşuma gidersen! =)

Sitede kimle tanıştıysam farklılık peşinde. Farklı olayım da gıyyyk diye osurarak bile olsa sorun değil. Oysa kimsenin kendine bile itiraf edemediği su götürmez bi gerçek ortada; herkes aynı. Ben de. Farklı olmak için, fark yaratmak için hiçbir çabam ve isteğim yok ve bu durumdan da çok mutluyum. Sıradan biriyim, sıradan şeyler yaşıyorum. Bugüne dek hangi tip mutluluk yaşadıysam, ne denli acı çektiysem, başkaları da aynılarını yaşadı. Büyük resimde her şey var, yeter ki biraz görmek için çaba olsun. =)

Herkeste bir namus, aman tanrım! Bilmeyen de açılmadan iade sanır! Kimi kandırıyoruz yahu? Canı isteyen herkes canının istediğiyle canının çektiğini yapıyor. Anlaşıldığında ya da dile getirildiğinde mi tükaka oluyor? Nesinden utanılıyor? Kimden korkuluyor? Dünyevi bi istek, dünya üzerinde göz görür el tutarken de ihtiyaç gideriliyor, basit anlamda. =) Yeter ki ruhlar orospu, oynak, yanar-döner, tutarsız, amaçsız olmasın; varsın bıllık bıllık basurlarınız, tontik tontik syphillisleriniz olsun! LoL

İyi biriyim. Korkma, kimseyi ısırmadım bugüne dek. =) Ama bi de her şeyin bi ilki vardır derler... Bilinmez! =)

Tüm yazdıklarıma rağmen; herkese yetecek bi ben var. =) Ancak, insanlarla ve insanların yarattıkları olaylarla uğraşmak durumunda bırakılmaktan çok sıkıldım. Beware, please! Yoksa ısırırım! =)

Gitmeden önce;
Pişman mıyım? Asla! Güzelleştim yasla.

Ka ka! Ki ki ki ki!

Czesc!

PS: Jestem lekka jak ptak.

3 yorum:

Ozan Kayra dedi ki...

hastasın lan sen! sevdim profilini. du mesaj atcam hemen.. =p

Hollystone dedi ki...

:) iyiydi!!

Günlük Ayracı dedi ki...

afiyet olsun efem :))