Salı, Kasım 29, 2011

hysteria! hysteria! - S.B.T.E.İ.T.E. 1.2.3.G.D.E.E.D.S.E!

ah dostlar, kimlere gideyim? ne diyeyim? evde oturup örgümü mü öreyim? ağdamı mı yapayım? nedir bu dert? nedir bu çilekeş kadının hali?

dünden beri yaladıklarımı tükürüyorum, tükürdüklerimi yalıyorum, arada ağzıma alıp somuruyorum sonra tekrar tükürüyorum falan napayım bilemedim ben de. ama "aslında biğr konu vağr".

hande yener'e o kadar bok çaldıktan sonra dün oturup tüm albümlerini tek tek indirdim. bugün tagleri ve dosya adlarını düzelttim. şu an düzenli bi hande yener diskografim var ve mutluyum ve işin garibi sanki zamanında 20.000lik hande yener skrobunu silen ben değilmişim gibi tekrar skropluyorum last.fm'e.

üff o da benden hoşlandı mı ki acaba? yoksa kendi kendime hüsnü kuruntu mu yapıyorum?

Hiç yorum yok: