Salı, Ekim 16, 2012

ben aslında o gördüğün cool kadın değildim

Unspoken by Pacific! on Grooveshark

Bi süredir hayatım iş ve uykudan ibaret olduğundan son 3 gecedir olanlar fazla geldi sanırım bana. Baştan alalım hadi.

Cumartesi akşamı İzmir'e gidecek olan annemi otobüse bindirdim ve haftasonu için İstanbul'a gelen arkadaşımla konuştuk, arkadaşının evini tarif etti, onlara gelmemi istedi. Ok çok güzel, otobüs gelmedi, sonra onlar geldi beni aldı falan dört kişi bi masa çevresinde, alkol muhabbeti, çok güzel geçiyor evde. Kedi olduğundan allerjim azdı bi yandan, çıldırmışçasına hapşırıyorum, sümüklü sümüklü dolanıyorum ortalıkta. Oğlanlardan biri de ilgimi çekiyor deliler gibi. Meğer bizim adamla bir senedir telefonda konuşuyorlarmış ve galiba oğlan bizimkinden hoşlanıyormuş. Ben zerre renk vermedim o akşam. Gecenin sonunda iki farklı yatak opsiyonumuz vardı: Biri yatak odasındaki, diğeriyse salondaki. Payıma yatak odası düşmüştü ancak hoşuma giden oğlan salondaydı. Bi bahaneyle fırladım kalktım salona onun yanına gittim, sonra ev sahibi olan eleman geldi ve ona yatak odasına gitmesini söyledi. İçimden küfrettim, deliler gibi küfrettim. Onun üstüne de ev sahibi oğlanla bol çığırtılı seviştim. Zevk aldım mı? Hayır. Hissettiğim yegane şey acıydı. Tecavüze uğradığımı farkettim. Karşı da koyamadım. Zira baştan ben de gönüllüydüm.

Aklımda diğer oğlan vardı. Meğer onlar da benim arkadaşımla ufak tefek bi şeyler yapmışlar ancak benim aslında acı dolu olan ama onlara göre zevkten çıkan seslerim yüzünden donları toplayıp uyumuşlar falan.

Ertesi sabah hoşuma giden elemanla ilk uyananlardık. Mutfağa geçtik, sohbet ettik uzun uzun. Öyle havadan sudan şeyler. Laf arasında bana komplimanlarda bulunmayı da ihmal etmedi. Topuklarım götüme vuruyordu resmen sevinçten. Ama yine renk vermedim.

Sonra elemanla beraber çıktık evden, otobüse bindik, benim eve yaklaşınca numaraları değiştik, vedalaştık ayrıldık. O gün bugündür aklımda elemandan başka hiçbi şey yok. Yok. Olması gerekiyor ama yok. Neden mi? Çünkü Pazar öğlen eve geldikten yaklaşık yarım saat sonra babaannemin ölüm haberini aldım. Yok, öyle babaanneme bayılan bi insan olmadım hiçbi zaman, sevmezdim hatta. Ancak o babamın annesiydi ve babamın ne durumda olduğunu tahmin bile edemiyordum. İzmir'den gelen arkadaşıma haber verdim, öğleden sonra onunla İzmir'e gidecektim. Gece yarısına doğru İzmir'e vardığımızda bi başka arkadaşım geçtim. ertesi sabah apar topar evime gittim.

Annemin dediğine göre babaannem uyuyo gibiymiş. Normalde ölü gibi uyuduğundan olmasın sakın? Uyur gibi ölür mü insan yahu? Ölü gibi uyur sadece, yorgundur, miskindir, tembeldir, uykuyu seviyodur, ölü gibi uyur.

Namazdı, defindi, babam yerle yeksandı derken akşamı ettik. Aklım sürekli babamda. Ayağa kalktığında bile "Sen otur dinlen baba ben yaparım." diye etrafında dört dönüyorum. Çünkü aklım babamda.

Bu sabah erkenden evden çıkıp İstanbul'a döndüm. Aklım hala babamda. Bi de benim oğlanda. Konuştuk ettik bu akşam yine dün akşamki gibi, yine benim çabalarımla, ama sanki olmayası bi işmiş gibi geliyor. Tanımak istiyorum adamı. Harbiden hoşuma gitti sakin mizacı, sessiz yapısı. Galiba hayatımda ilk defa janjanları olmayan bi erkekten bu kadar etkilendim. Adam piç değil, bu bariz. Benim olmalı fıstık! Üstüne binip kırb... öhm, ayıp şeyler bunlar. Ama olmalı, o ayrı :)

Şayet dedesinin yanına gitmezlerse haftasonu haber verecek de buluşacağız. Giderlerse bayram sonrasına kalacak dediğine göre. Ama bence tekrar aramamalıyım, bundan sonra mesaj atmamalıyım. O benimle iletişime geçmeli dilerse. Zira yeterince açtım kendimi, tanımayı istediğime varana dek söyledim. Karşılığı yoktu en azından o anda. Şayet ben bilmiyorsam da karşılığı varsa da belli edecektir zaten. "Ne bir telefon, ne bir mesaj geldi senden çişlibülük yarim." durumu olursa da yapacak bi şey yok, her zamanki gibi götümü avuçlayıp oturcam demektir.

Neye çok heveslensem elimde patlıyo lan! Bu sefer düzgün olmalı, öyle istiyorum. Öyle hissetmek istiyorum. Güzel olsun, zira ben mutlu olmayı hak ediyorum. Benim mutluluk tanımımda yalnızlığa yer yok. Mutluluğun yolu "o insan"dan geçiyor bende. "O insan" bu oğlan olsun, bu oğlan "o insan" olsun. Hay hay, buyursun gelsin falan hatta.

"Gönlüm isterse gelirim,
Bitmeyen aşkla sevişirim.
Seyret bak uçurum dağından,
Dümdüzdür vadim.
Ruhum isterse gezinirim,
Dipsiz uçurumlarda.
Aşk düzlükte yaşanıyor,
Düzlük tek aşkta."

7 yorum:

karakedi dedi ki...

ben de kafayı bi oğlana takmıştım ^^ piç olmayan, iyi aile çocuğu modunda bi hali vardı; oğlanla şahsen tanışıklığım bile yok profilinden, neyse bu da falda çıktı imam "bu sana yaramaz, çapkın bi tarafı var bundan bi cacık olmaz" dediydi benim tüm heves söndü... iyide oldu :/

şöyle de bi şey var; senden hoşlanandan sen hoşlanmazsın, senin hoşlandığında senden hoşlanmaz... teklif et ısrar etme, madem açık olmuşsun karşı tarafta bi adım atmalı; karşılıklı olmayan bi ilişki nereye kadar yürür ki?

bi dakka! bu arkadaşının aşkısı felan mı?

Unknown dedi ki...

Bende buradan evrene mesaj gönderiyorum bebeğim o oğlan 3 vakte sana mesaj atacak, hatta görüşmek için bir iki girişimde bulunacak bakalım.. sen de pusuya yat, kedinin fareyi izlemesi misali :D

hadi olsun bu iş artıkın :D

Günlük Ayracı dedi ki...

@karakedi: İsmail YK şarkıları arasında gidip geliyorum zaten, sıradaki "Allaj belanı versin" olacak, ondan korkuyorum asdfgh Hafta sonu gelsin, fal baktırılsın, sonra söylenenler burada paylaşılsın! :)

@BiGay: Evrenemesajgönderme gücüne inanıyorum, ama bi sefer daha dene sen, garanti olsun :)) Pusudayım zaten, ola ki önümüzdeki iki gün içinde mesaj atası gelir de atarsa, yarım saatten önce cevap verilmeyecek! Belli konularda açık kitap olunmalı evet ama kaçmazsam kovalanmayacağım da kesin. Kaçacağım. Kovalanırsam ne ala. Kovalanmazsam ahanda boku yediğimin resmidir :)

Unknown dedi ki...

olcek olcek, burda görünüyo...

evrendekimesajlardansorumluaksakallıkazuletdede:P

Günlük Ayracı dedi ki...

@Kazucan: Gaz verme bebeğim, "Seni tanımak istiyorum." dediğim adam gibi tepki verirdi tanıyası gelen. Tırt bu da, diğerleri gibi. İnanmıyorum ben ilişkiye falan. :(

Ogaybende dedi ki...

öncelikle başınız sağolsun sonrasında da sen elinden geleni yapmışsın dediğin gibi beklemek lazım ararsa senindir aramazsa hiç senin olmamıştır :P

telefonun nasıl memnun musun o kadar oynamana rağmen halen sağlam mı falan :D

Günlük Ayracı dedi ki...

@O Gay Ben de: Çok sağol cano. İkircikli nevrotik hallerime vefatın katkısı büyük.

Oğlana gelince, aramaz o beni. Aramaz. Arayası gelecek olsa onu tanımak istediğimi söylediğimde (Tanımadığın etmediğin, daha bi kere gördüğün adama neden böyle bi şey söyler ki insan?) kıvırmak yerine adam gibi bi karşılık verirdi benden hoşlanmış olsaydı. İnadım inat götüm iki kanat demeye başladım, o beni aramadıkça aramamayı düşünüyorum sıkboğaz etmemek için. O da aramaz işte bence. Hoş, bi kaç güne dayanamam ararım sanırım gündelik şeyler konuşarak. Bilmiyorum. Karışığım.