Perşembe, Mayıs 17, 2012

gotta fuck fuck, boom boom pow

GREG WEEKS - Made by Greg Weeks on Grooveshark

Hani burda bi dünya sayıp sövüyorum, içimi döküyorum ya. Beni mütemadiyen emo takılıyor sananlar varmış. Aslında ben oldukça sosyal ve çenesi düşük bi adamım. Ancak her insan gibi kendimi zayıf ve çaresiz hissettiğim anlar oluyo. İki hafta öncesine kadar bu zayıf hallerim pek baskındı, ancak yine de sosyaldim kendi çapımda. İnzivaya çekilmiştim, ama ben hep sosyaldim. Artık iyiyim. Bu demek değil ki eskiden olduğu gibi sıkıntılı postlar yazmıcam. Yine yazıcam çünkü yine canımı sıkacak şeyler ortaya çıkacak.

Tam diyorum, sular duruldu, dalga yok artık pek, sağdan soldan taş geliyor, su bulanıyor. Neyse ki eskisinden daha dirayetliyim. Güçlüyüm ben. Kırdırmam duvarlarımı öyle. İnziva çok iyi geldi bana bu anlamda. Daha sağlam malzemeyle ördüm duvarlarımı. Aşılmayacak cinsten değil tabi, ama yine de zorlanması lazım artık iznim dışında giriş yapılacaksa.

Yorgunluk hayatıma hüküm sürüyor aylardır. Az uyuyorum, çok hareket ediyorum, normal yiyorum, çok az uyuyorum, az sıvı tüketiyorum (istem dışı) ve zombi gibi dolanıyorum. Her gün "Bugün eve gidince erken uyucam." diyorum, ama gece saatime baktığımda 1-2 falan oluyo yine. Yatağa zıplıyorum, uyuyorum, sabah sürünerek çıkıyorum yataktan. Yüzümü yıkayıp kahvaltı sofrasına oturduktan bi 10 dk geçmesine kadar gözlerim kısık bakıyo ve acıyo. Gözlerim yanıyo aabi.

Gün içindeki performansımı da etkiliyo tabi bu durum. Tam kapasitemi kullanamıyorum ofiste. "Kullanılabilir kapasite" düşük oluyo hep. Bi çözüm üretmeliyim buna, yoksa hasta olcam.

Kriz ortamı var halihazırda. Bana herhangi bi sorumluluk verilmedi çözümle ilgili, ancak inisiyatif alıp kenarından köşesinden krizi anlamaya ve buna uygun çözüm üretmeye çalışıyorum dünden beri. Güzel olcak sanki.

Bugüne dek çok insan zekamla ilgili övgülerde bulundu durdu. Övgü diyorum, çünkü ben kendimi zeki biri olarak görmedim hiç. Farkındalığım yüksektir belki bi çok konuda, ama hızlı gözlem ile hızlı ve mantıklı karar dendiğinde eli ayağına dolaşan, panikleyen bi adamım. Son zamanlarda zekamın farkına varmaya başladım. Zeki biri olduğumu biliyorum en azından. Böbürlenmek değil bu, zira yemem gereken çok fırın ekmek olduğunun da farkındayım.

İnsanlara yakın vadeli planlarımdan ve isteklerimden bahsettiğimde "Sen en azından şunu şunu da yapmışsın, ama ben onu yapamadım daha, denk gelmedi işte bi türlü." tepkisini alıyorum. Ek olarak yaptıklarımın yanında hiç kaldığı şeyler yapan insanlar da tanıyorum. İmreniyorum çok fena ya. "Kıtibiyoz biri onca şeyi yapabiliyoken, başarabiliyoken, ben niye olduğum yerdeyim ki?" sorusunu sıklıkla soruyorum kendime son günlerde. Sıçrama zamanı yaklaşıyor sanırım. Ama sıçramak için hamle yapmaya da bi o kadar korkuyorum. Gözümde büyümesi değil, zorluğu da değil; gelen gideni aratır mı diye benim korkum. Her şeyiyle daha iyisini bulabilmek pek yaygın olmasa da önemli gördüğüm bazı kriterler açısından daha düzgün, daha ideal bi zemin sunan bi işletmede daha başarılı olacağıma inanıyorum ben.

Şimdilik sabretmeye çabalıyorum, çevremdeki daha iyi koşullara sahip olanları görmemeye, içinde bulunduğum şartları zorlayıp onların içinde mutlu olmaya falan.

Nereye kadar?

6 yorum:

Unknown dedi ki...

hani demişsin ya gelen gideni aratır mı diye korkuyorum diye.. Bunu denemeden bilemezsin kuzum... O yüzden dene.. Bu arada ben bile yeni bir hayat istiyorum buradan sıkıldım, senin istemen kadar doğal bir şey daha olamaz emin ol..

Ben ne yapsam ki seneye?

Brida dedi ki...

Sevdim ben burayı. Bak çok ciddiyim. Şarkılar güzel, duygular güzel, başlıklar güzel.
Ama bir şeyi merak ettim. Nasıl bir işte çalışıyorsun? Ki eve iş getirmekten bile memnunsun. :)

Unknown dedi ki...

Bridacım böyle esrarlı anlatışına kanıpta pek matah bir işte çalıştığını düşünme :D

sadece kendisi iş koliktir.. o kadar..

Günlük Ayracı dedi ki...

@BiGay: Seneye? Seneye ne var ki lan? Neyse anlatırsın sen onu bana bi ara.
Kamu oyunu yanlış yönlendirme BiGay, koparırım kafanı! :D imza: şiddet yanlısı günlük

@Brida: Beğendiğine sevindim :) Bi ara seyrek yazıyodum (hatta bi dönem hiç yazmadım) ama artık sık sık post atıyorum. Gelişmeler için hatta kal :)
Matah bi işte çalışmıyorum cidden, ama işimi severek yapıyorum. Esrarlı anlatmak zorundayım, deşifre olmamak için ;)

Brida dedi ki...

Sen yine iyisin, yazmayı bırakıyorsun. Ben direk blogu kapıyorum. Şimdiye kadar 3 blog kapattım. Şu an yenisinde uzun süre kalmayı planlıyorum. Ama tabi bu sadece bir plan. :)
Gelişmeler için takipteyim. ^^

Günlük Ayracı dedi ki...

@Brida: Bi kere komple bırakmıştım bu blogu, uzun ara dediğim o dönemdi. Sonra yakın geçmişte de seyrelmişti sadece, ama öyle kökten silip atmayı yemiyo yani, kıyamıyorum ben ya, adeta "her biri çocuğum gibi" asdfghjklşi