Pazartesi, Mayıs 07, 2012

kolikolik

Spirit Of The Night by Tesla Boy on Grooveshark

Her şey güzel gitmeye başladı yine. Mutlu hissediyorum son bir haftadır falan. Beraberinde korkuyu da getiriyor tabi "Kötü bi şey olacak demek ki fırtına öncesi dingin sessizliği yaşıyorum." diyorum. Dinginlik de yok aslında, tam aksine hareket çok. Ama güzel olanlar o kadar körleştirdi ki beni, aralarda bana batanlar varsa hissetmiyorum bile. Ve uzun aradan sonra mutluluğumun sebebi işim. Büyük umutlar besliyorum, güzel planlar yapıyorum. Harekete geçtikten sonra meyvelerini toplamaya başlayabilirsem doğru adımları attığıma emin olcam. Bakalım...

Alenen mutlu hissediyorum.

Yalnızlığı kafaya takmaya fırsatım yok gibi son günlerde. Theresa modundan da çıktım gibi bi şey, hani tek gecelik ilişkilere bile sıcak bakmaya başladım. Motor timsali milletin peşinden koşmaya niyetim yok tabi ki, ama karşıma çıkacak güzel fırsatları geri tepmeyi de bırakıyorum bundan böyle.

Salmaya başladım galiba, saldığımın farkında olmadan. Ve bu salmışlığın zararı olmayacağını düşünüyorum bi yandan. Hayatımın düzgün ilerlemesini engellemeyecek yani.

İnsanlara kendimden ve hissettiklerimden bahsetmeyi bi kenara bıraktım son günlerde. İnsanları dinliyorum çoğunlukla, ama karşılık da veriyorum. Eğleniyoruz genelde. Verimli ve keyifli sohbetler geçiyor.

Uyuştum sanırım ben. Acı hissetmiyorum, manevi anlamda.

Kafam kazan gibi, kalbim yerinden fırlayacakmış gibi, yorgunum, uykusuzum, ağrılarım var, ama aklım fikrim hala işte. Hatta bugün eve iş getirdim ve bunu büyük bi keyifle yapıyorum.

24 saat az geliyor bana. Olsaydı extradan bi kaç saat daha, 12 saat çalışırdım gıkımı çıkarmadan.

Merhaba işkoliklik!

10 yorum:

Kaldırım dedi ki...

Olmuşsun sen iyice :)

Günlük Ayracı dedi ki...

@Kaldırım: Erdim, çürüyorum, toprağa düşmeme ramak kaldı :))

Unknown dedi ki...

başlık başka şey anlatıyor, içerik başka... tam sana göre olmuş :D ayraçlık görevine geri dönmene sevindim :D

Günlük Ayracı dedi ki...

@BiGay: 24/7 at your service, ma'am :D ayrıca hamamlı otelli postlarını okuya okuya bi hal oldum. ama yazacağım yorum çok gerekli olmadığından şimdi söyliyim dedim; BİRAZ YAVAŞ AMA! OLAN VAR OLMAYAN VAR! o şampuan şişesi... :D

Unknown dedi ki...

hahahaa, sen kendi blogundan başka yazılara yorum gönderecek kadar üşengeç olursan, o şişeyi çok ararsın bebeğim :D

Günlük Ayracı dedi ki...

@BiGay: üşengeçlik değil, lütfen. o kadar yazdığına karşılık "kıskanmadım ki hıh" yazmak çok gereksiz olacaktı, ondan. konuyu çarpıtmayalım big gay efendi :D

Unknown dedi ki...

iyi tamam hadi öyle olsun :D

böylece o yazıların bu kadar az yorum almasının nedenini de açıklığa kavuşturmuş olduk..

neyse, sana bir şişe borcum olsun o zaman :))

Bir Gay dedi ki...

Son iki paragrafı okuduktan sonra dönüp yeniden başlığı okudum.. bir iki dakika öylece düşündüm.. Sonra da yok canım dedim, kesin başka bir iş yapıyodur :)))

Günlük Ayracı dedi ki...

@Anonim Bir Gay: bebeyims içleriniz fesat, ben napabilirim? :D

Bir Gay dedi ki...

Şaka yaptım yaaa, valla öyle fesat biri değilim, kızma sakın ;)

İşten güçten vakit buldukça buraya yazmaya devam et, yazıların çok keyifli ;)