Çarşamba, Mayıs 02, 2012

somewhere, somewhat, somehow, somebody, something ... nothing

Wish You Were Here by Floyd, Pink on Grooveshark

Mevzubahis önemli bi şey değil aslında. Başlığı dikkat çeksin diye koydum. Narsist miyim? Çoğu zaman öyleymişim gibiyim. Aslında kendimi sevemiyorum. Göbeğim kocaman oldu artık ki patron bile şişko demeye başladı bana. Ona alındığımdan değil, patronumu seviyorum, ama şişman olmayı kabullenemiyorum bi türlü zihnimde. Ama götüm ve göbeğim koca elamet kıyamet (Buralarda çok büyük anlamında çok kullanılır bu söz). Bu durumu değiştirmek istiyorum, ama sadece istiyorum. Hani kaltak perinin teki gelip ucu yaldızlı yıldızlı değneğini değdircek göbeğime ve liposuction etkisi yaratıp emicek bütün yağı. Hangi dünyada yaşıyorum ben ya, sahiden?

Çevreme baktığımda "taş gibi" adamlar var. Heykel olmadıklarına inanmak zor geliyo çoğu zaman hatta. İlk etapta feriştaha bağlayıp "Ağğğ, yapıştır beni duvara erkekim." ile başlayan fanteziler kuruyorum, ama sonra "Koca göbeğimi napsın ki?" diyorum. Tüm bunlar bir kaç saniyenin içinde olup bitiyo. Yürüyorum, geçiyorum.

Aylardır merak ettiğim adamla sonunda yüzyüze geldik iş sebebiyle. Eşşek kadar yüzüğü var parmağında, karısıyla çocuk yapmaya çalışıyolarmış falan. Çevrede gördüğü Türk kızlarına ağzının suyu aktı bi de. Profesyonelliği bi kenara bıraktım artık, adam imkansız. Ve benim ona dibim düşmekle kalmadı paramparça oldu. Nadiren rastladığım ve benim çoooook çok hoşuma giden bi özelliğe sahip: Boyu benden uzun. Bacakları benimkilerle aynı kalınlıkta ama uzun olduğundan gayet güzel görünüyo. Omuzlar kolları falan desen ohohoy, taş! Nolurdu sanki kapımı çalsa gelse girse otursa yatağın üstüne, bi şeyler içsek sohbet etsek, sonra alkolün ve loş ortamın da etkisiyle sıcak bastırsa, gözler kısılsa, hormonlar işlevlerini yerine getirse, bi kızılca kıyamet koparsak, yan odalardan şikayete gelseler ses yüzünden. Nolur sanki abi nooolur? Sonuçlarına razıyım ben, (here comes a stereotype Kezban - a bitch who hasn't died yet even though it's been many years since she came around, inside of me) yeter ki o bi kaç adım aşılsın. Gel gör ki adam gayet profesyonel. Sohbetlerde de kendi hayatından pek bahsetmiyo. Anca sorular soruyo. Adam hetero be yavrum, ne işi olur benim şişko götümle?

En fazla yapabileceğim anca sohbet edip kendimi sevdirmek - profesyonel düzlemde tabii. Nothing more.

Mobil yaşam güzelmiş aslında. Sürekli gezmek tozmak, farklı insanlarla tanışmak, çok güzel bi şeymiş aslında meğersem. Hem saçmalıkları düşünecek zamanı da olmuyo insanın. Tabii bu süreç konfor ciddi anlamda sağlanırsa ve iletişime geçilen insanlar düzgün olursa şu anki keyfi yaşatabilir bana. Denklemdeki herhangi bi değişken veya herhangi bi katsayı oynarsa sonuç daha büyük oynar. Ortalıktan kaybolmaya o kadar ihtiyacım var ki, göçebe hayatı istiyorum.

Yazmak istediğim çok şey var, ama yazamıyorum. Aklıma gelmediklerinden değil, yazmamam gerektiğinden. Çünkü sanırım istemediğim kişilere deşifre oldum. Daha fazla açık vermek istemiyorum. Laf başı geldiğinde açılmaktan korkmadığımı ifade ediyorum, ama eninde sonunda yaşadığım ülke Türkiye. Olmaması gereken durumlarla karşılaşmak istemiyorum. Bu da bu kadar, nothing more.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ama yok olma yaaa..

ayrıca telefonlarıma da çık :(

bir de göbeğini erit çabuk.. beyaz ekmeği azalt, çaya şeker atma, daha az tatlı ye, hiç gofret bisküvi tarzı gereksiz yiyecekler yeme.. erit o geöbeği bak yaz geliyor.. senin göbeğini sevmeye gelemem :)

Günlük Ayracı dedi ki...

@BiGay: Pazar günü telefonlaşalım babe, Pazar sabahına kadar yoğunum. Öperims