Pazartesi, Ekim 04, 2010

uykusuz her gece

Bir anda nasıl beynime düştü o fikir de gerçekleşmesi için adımlar attım inan bilmiyorum. Önce ailemden izin aldım, sonra seni davet ettim eve. Sen de -doğal olarak- şaşkınlıkla "Tamam" dedin. Geleceğin gece 45 dk uyuyabildim heyecandan, her ne kadar sen buna pek inanır gibi gözükmesen de. :) Geldiğin günün gecesi malum, fazla uyuyamadık. Ertesi gece, yani geçtiğimiz gece uyudum bi miktar, ama yine de yorgun ve halsizim.

Hayal ettiğim biçimiyle daha farklıydı birlikte benim evimde geçireceğimiz zaman, daha bi güzeldi. Uykusuzluk yüzünden sekteye uğrar gibi oldu. Keşke o kadar uykusuz kalmasaydım, keşke daha anlamlı geçirebilseydik bu zamanı, çünkü geçmiş zamanımın bir yana, bu 1 gece + 2 gündüze fazlaca anlam yükledim sanırım. Ha yine de muhteşemdi, o ayrı. :) Off saçmalamaya başladım sanırım, mutluyum.

Hiç yorum yok: