Çarşamba, Ocak 11, 2012

Hayat negzel şey, negzel şey hayat

İmaj: tumblr'da hatırlamadığım bi yerden

Dynamite by Kraak & Smaak on Grooveshark

Gece 11:30 gibi yatağa girmiş olmama rağmen sabahın 5inde gözleri tavana dikip de erkenden uyanmak da nesi? İkinci 3 saatlik uyku döngümü tamamlamadan uyandım. Hafif bi yorgunluk hissi var evet, uykumun da a.me.ke.

Yaklaşık dört saat sonra 2003 yılında kurulan ve metalürji sektöründe faaliyet gösteren bi aile şirketiyle görüşmek üzere evden çıkıcam. Bu verilere bakarak profesyonelliktir, kurumsallıktır falan hak getire diyorum, ama hiç belli olmaz. Önerecekleri maaş konusunda da belli öngörülerim var tabi ama pek iyimser değilim bu konuda da. Ön yargılarla dolu gidiyorum görüşmeye.

Hayır, sen kalk İstanbul'dur Gebze'dir yüzlerce yere başvur, sonra günün birince toplu özgeçmiş gönderimi yapan bi sitede bu faaliyette bulun, seni arayan tek yer de bu olsun, o da İzmir'in köy denebilecek küçücük bi yerinde olsun. Reva mı arkadaş? O kadar mı kıymetsiz bi özgeçmişim var bu işverenlerin gözünde? Bu kadar mı işlerine yaramıyorum kimseciklerin? Calimero gibi hissediyorum.

İmaj: Gugıl

Efendim, malum Çarşamba da geldi. Akşam dışarı çıkacak olanlar için ısınma turu olsun, çıkmak istemeyip evde takılmak isteyenler için de ilham olsun fondaki şarkı. Ne? Henüz açmadın mı? Git kendini sıkıştır en yakın kapıya!

Şu 8mm ne güzel şarkılar yapıyomuş meğer.

Öpürük!

6 yorum:

bisexie dedi ki...

=*
öpüjük

ev oğlanı dedi ki...

bol şans, istediğin gibi olur umarım! ;)

One Girl Two Boy dedi ki...

Niye aile şirketini küçümsedin ki şimdi :d resmen ezildim :d tamam çok profesyonel göerünmez aile şirketleri ama emin ol o kocaman şirketlerin buz gibi havasından uzak , samimidir (yani en azından bizimki öyle :d) ön yargılı davranma belkide hayatının en güzel işine başlarsın belli mi olur :D bol şans...

Günlük Ayracı dedi ki...

bisexie: Mucuruk beybi :)

ev oğlanı: Gönderdiğin şans ulaştı sanırım yerine. Bu da bi nevi iletim raporu sayılır :)

One Girl Two Boy: Ehu aile şirketini küçümsemek değil hani kurumsal olmazlar genelde, o anlamda :) Ama bu adamlar bi değişik, hem geniş bi aile olalım diyolar, hem de kurumsallaşmak adına bana en az iki yıl sürecek bi sistem kurdurtmak istiyolar. Oluyo sanki bu sefer, bilemedim :)

--

Görüşmeyle ilgili detayları yeni bi postta paylaşıcam izleklerim, muhtemelen bu akşam içinde :)

ev oğlanı dedi ki...

ouuu harika! gerçekten çok sevindim. daha güzel günlerin başlangıcı olsun. :)

hemera-nyks dedi ki...

hadi hayırlısı :D
-
hemera