Salı, Ocak 03, 2012

Fortune told, fortune sold

Gotta Boyfriend? by Frankmusik on Grooveshark

Terazi ( 23 Eylül - 22 Ekim ) 

Sevgilinize karsi nazik oldugunuz sürece aranizda herhangi bir problem yok. Siz ya da o iliskide patron olmak isteyebilir. Sizi tanimak isteyen insanlar var. Ilk adimi siz atin ve onlarla iletisime geçin. Kendinizi boslukta hissetmemek adina yeni hobiler edinmelisiniz. Ailede açiklama yapmaniz gereken bir konu var, onlara iyi haberler vermeye çalisin. Basinizi agritan bir evrak meselesinden sonunda kurtulacaksiniz. Parali günler var. Kilo vermek için diyetisyenin uygun gördügü diyeti uygulayin. Paylaş 03/01/2012

Arkadaşım, benim sevgilim yok! Sok bunu kafana. Her gün "Yok sevgiliniz şöyle...", "Yok sevgiliniz böyle..." diye fallar çıkarıp durma benim karşıma. Sevgilim yok, sevdiğim adam var. Yeter ki bana dönüp baksın bi, patron olcakmış, olsun. Ne çıkar? Bazı bazı o, zaman zaman da ben alırım elime ipleri, ziyanı yok. Sağlıklı olan bu zaten bence.

Beni kim tanımak istiyomuş? Gelsin tanışalım. Benle tanışmak isteyen kimseyi ısırmadım şu ana kadar. Bilmediğim, tanımadığım, varlığından dahi haberdar olmadığım birine ilk adımı nasıl atabilirim?

Kendimi boşlukta hissediyorum işte. Ne hobi edinirsem edineyim, bu boşluk olacak. İçeriğini, sebebini, çözümünü önceki postlardan birinde anlattım zaten, yorma beni.

Aileme açıklamam gereken konu eşcinselliğim. Ama yemiyo işte, baba kalp, anne sinir hastasıyken. İyi haberi nasıl vericem allasen? "Sevdiğim bi adam var ama beni siklemiyo. Ama üzülmeyin, en azından mazbut hayat süren erkek gibi erkek birini buldum bu sefer." mi? Bu mu?

Başımı ağrıtan evrak meselesinden kurtulabilmem için usturuplu saatte uykumun gelmesi, yatağa girmem, ve zamanında uyanıp gitmem gerek.

Paralı günler? Hay hay, buyursun gelsinler istedikleri gibi :)

Kilo vermek. Tamam, mutlu değilim aynaya bakınca love handle'larımın handle'ı geçip cankurtaran simidi haline gelmesinden. Dukan mı yoksa çözüm? Yoksa bi diyetisyenle etkileşim halinde mi kilo vermeliyim? Arkadaşım ben işsizim, ne diyetisyeni? Devlet hastanelerinde o dediğin meslek grubu, hedef kitlesi beleşçi olduğu için kimseyle ilgilenmiyo.

Not: İçimde bi homofobik yok sevgili adam. Feminenliğe karşı geliştirdiğim bi homofobi de yok. Hatta en samimi arkadaşlarımın arasında efemine tavırlıların da olduğunu görebilirsin. İsmilazımdeğil mekanda sıçtığımının kaşarı çıkasıca iki gözüyle seni soyarken herhalde tepkisiz kalamazdım. Onun canını yakacak, ona dokunacak bi şey bulmalıydım. Çözüm de bu, kolay nasılsa.

Hiç yorum yok: