Çarşamba, Aralık 07, 2011

deytlerin orta yerinde bir garip günlük

son bi kaç ilişkidir, her biten ilişkiden sonra diyorum "tamam günlük, bu kadar yeter! bi süre kafanı dinliceksin, kendini toparlıcaksın, öyle kuyruk bulayan her ite bakmıcaksın, sağa sola da kuyruk bulamıcaksın azgın dişi itler gibi" diye. ama mutlaka zamanında ilişkim olduğu için bi adım atmayan ama içten içe benden hoşlanan birileri çıkıyo. ben de hazırım ya zaten, hemen yumuşuyorum.

evet, bugün bi deytim var a dostlar! akşam buluşucaz. yemek yicez bi yerlerde ki kendisinin kafasından geçen lüks bi mekana gitmek, o öğrenci ben işsizken nasıl olacaksa :) her neyse ama, keyifli geçer umarım, aptal susuşlara maruz bırakmayız birbirimizi.

efendim, kendisi bugüne bugün izmirdeki sayılı kaşarlardan bilmem kimle hiiiç tanışmamış, adını dahi duymamış. hani kendisine karşı olumlu hisler beslemekteyken bu olgudan da haberdar olunca bi kat daha arttı sempatim, ki bunu kendisine de belirttim (niyeyse?)

bundan böyle yeni kezban benim anacım, hala ilk günkü salaklıkta yaşayabiliyoken.

Hiç yorum yok: