Perşembe, Aralık 29, 2011

Subtle movements/No more sweet music

Stripmall Architecture - Subtle movements

İki kişi. Tanışır veya tanıştırılırlar. "Nerede oturuyosun?", "Ne işle meşgulsün?", "İş haricinde neler yaparsın?" derken bi sohbet başlar aralarında. Birbirlerini tanımaya başlar bu insanlar. Ortak zevkler çıkar, üstüne giderler "Acaba uyumsuz bi nokta da var mıdır ki?" diyerek. Sonra bi birbirine yaranma çabası, aferin deliliği. Niye? "Beni sevsin.", "Benden hoşlansın." diye uğraşmalar başlar. Ne gereği var ki? Benim çabamla, benim iyi yüzümü ortaya çıkarmamla, benim o kişiye yapacağım iyilikle sevecekse o insan beni, hiç sevmesin, daha iyi. Samimiyetsiz geliyo bana kendini sevdirme çabaları. Ha içinden gelerek bi güzellik yapıyosundur, o ayrı. Ama eğer amacın karşındakinin senden hoşlanmasını sağlamaksa, ona sevimli gözükmekse çok saçma.

Senden hoşlanası geliyosa zaten genel yapını anlayacaktır ve sevecektir. Fast-forward yapmak kime ne kazandırır? Çabuk tükenmez mi sonra? Hem sahte olmaz mı? Bırak, kalbi sevsin seni eğer niyetliyse.

İte kaka olmuyo hiçbi şey, eğer işyerinde çalışan biri değilseniz. Aslında orda bile geçerli bence bu ifade. Mutluluk zorla geldirilmez ki. (Geldirmek nasıl bi eylemdir?)

Mutluluk, peşinden bi kaç adım atmaya yeltendiğimde dahi hevesimi kursağımda bırakıyosun be. İlla olduğum yerde kütük gibi çakılı mı kalmalıyım her yerimi sarman için? Ölü taklidi yapıp kımıldamadan içime işlemeni mi beklemeliyim?

Profiller: Kapandı.
Beklenti: Yok edildi.
Koşturma: Sonlandırıldı.
Tanışmayı bekleyen yeni insanlar: Yok sayıldı.
Msn hesabı: Askıya alındı.
Facebook: Açık ve aktif kullanımda.
Blog: Abanıldı.
Müzik: Her zamankinden daha sesli ve daha acıtıcı.
Soğuk: İçime kadar işledi.
Hayalkırıklığı: Sıradanlaştığından tekrar rastlamamak adına çalışmalar devam ediyor.
Özgüven: Yerle yeksan.
Dış görüntü: Gitgide kötüleşiyor.
Değişim isteği: Tavan yapmış durumda.
İlk kıvılcım: İvedilikle bekleniyor.
Lanet: Edildi. Ediliyor. Edilmeye devam edecek.

No More Sweet Music by Hooverphonic on Grooveshark

2 yorum:

kezbanca dedi ki...

hah işte hah tam da böyleyim :( bu yazı kadar iyi özetleyemediğim için seni kıskandım :( pipin kopsun öpçük öpçük :)

Günlük Ayracı dedi ki...

kezbanca: Bi bilsen daha ne işlere yarıyorum! Yemek, bulaşık, çamaşır, sevmesem de ütü, playlist hazırlama, görsel tasarım, sızma niyetiyle bira içmeye başlayıp dipçik gibi dikilme gibi becerilerim bile var. Ohoo :)