Pazar, Aralık 25, 2011

one way, or another

One Way or Another by Blondie on Grooveshark
"dünyağ gözüylen tekyön görmeden istanbul'dan gitmek olmaz aaayh" diye bi çığlık duydum sanki sms'in birinde ben. evet evet duydum sanki. sonra yol aldık tekyöne doğru. yolda 40larına sağlam bi merdiven dayamış bi ağbi arkadaşıma salçalandı "pardon fazla sigaranız var mı" diye girişerek. eşeklik bende tabi, "geburyagaçmağ" diye çullanmadım herifin üstüne biralarımızı yudumlarken. anca agresif agresif arkadaşımla konuşup durdum. yaklaşamadı ama tabi. hele bi yaklaşaydığ...

neyse efem, tin tin tin hoplaya zıplaya mekan adım adılmaktadır ufak ufak. iki basamaklık merdivenciği tek basamak olarak gören ben (nolmuş yea 3-4-5-6-7-8. biramı içmişim halihazırda) hoplucam derken dizlerimin üstüne kapaklanıp kaldım ama bi nükhet duru programındaki gönül yazar'dan çoook daha cool bi biçimde fırladım ayağa "hıı? noldu yea? bişi yok amk ne bakıyon ki?" bakışları fırlattım sağa sola.

bi kaç pandikten sonra vestiyere kabanlarımızı montlarımızı teslim edip içeri daldık.

Hiç yorum yok: