Çarşamba, Aralık 07, 2011

gözü kaldı deytimde

5te uyumama rağmen 8:30da gözlerimi araladım müzik sesiyle. hemen telefonumu kontrol ettim, uyanınca kesin mesaj atmıştır diye. uyandım tam olarak. kalktım, efendi efendi kahvaltımı ettim, oyunlarıma baktım, dışarda deli gibi yağmur yağarken kahvemi yapıp norah jones'umu dinledim, banyoya girdim, 1 saat keyif çektim. cici cici giyindikten sonra ipoda yeni şarkılar atıyodum ki babam geldi "sen dışardaki yağmurun farkında değilsin galiba, hala gitmekten bahsediyosun" dedi, kara haberi verdi. pencereden dışarı bakmaya kalktım, bakmaz olaydım. şakır şakır bi yağmur hani şemsiye dayanmıcak cinsten, altyapı çok sağlam olmasına rağmen göllenen bi yol... çaresiz mesaj attım haber vermek için, üzüldü tabi. ben de üzüldüm, ama yapacak bi şey yok. beynimdeki sümükleri daha yeni attım, tekrar hasta olmak istemiyorum :(

söyleyin şimdi, hanginizin gözü kaldı lan? hanginiz miko'yu baştan çıkardı da böylesi yağmur yağmasına sebep oldu? ben daha dün konuşmuştum miko'yla, çok şiddetli yağdırmıcaktı, amk onun da zaten. gözü kaldı deytimde

Hiç yorum yok: